Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

Συνάντηση με την γραμματεία του τμήματος Πληροφορικής


Μετά την πρώτη έκδοση της επιστολής μας προς το πρόεδρο του τμήματος Πληροφορικής, άμεση ήταν η αντίδραση της γραμματείας, καλώντας μας να συζητήσουμε τα προβλήματα από κοντά.

Κύρια διαφωνία της συζητήσεως μας, αποτέλεσε η παράγραφος που αναφέρεται στην συμπεριφορά του γραμματειακού προσωπικού προς τους φοιτητές. Αυτό που μας διαβεβαίωσαν ήταν η επιθυμία του προσωπικού για καλή συνεργασία με τους φοιτητές του τμήματος και η αποφυγή των όποιων παρεξηγήσεων ή διαφωνιών με διάλογο. Μιας και εξαρχής η δική μας πρόθεση δεν ήταν να αναγάγουμε επί προσωπικού επιπέδου κανένα από τα προβλήματα, στεκόμαστε στην παραπάνω διαπίστευση και αφαιρούμε την εν λόγω παράγραφο που πιθανώς να ήταν άδικη για ορισμένα μέλη της γραμματείας.

Αναφορικά με τα λάθη που παρατηρούνται κατά την περίοδο διανομής των βιβλίων, τονίσθηκε ότι δεν είναι απαραίτητα λάθος της γραμματείας και ότι υπάρχει η διάθεση βοήθειας προς τον φοιτητή, ειδικά σε αυτό το πρόβλημα. Καλό βέβαια είναι να γνωρίζετε ότι για οποιοδήποτε πρόβλημα με την παραλαβή των βιβλίων το αρμόδιο όργανο για την διόρθωση του είναι η γραμματεία του τμήματος του, επομένως μην διστάσετε να την επισκεφθείτε. Συγκεκριμένα για την λανθασμένη διανομή του βιβλίου του μαθήματος "Ανάλυση Εικόνας", που έγινε το προηγούμενο εξάμηνο και αναφέρεται στην επιστολή μας, το προσωπικό της γραμματείας μας δήλωσε ότι δεν ήταν δικό του λάθος και ότι όποιος φοιτητής έλαβε εκ παραδρομής το βιβλίο αυτό πρέπει να το επιστρέψει. Ο λόγος που εμείς αρχικά το καταγράψαμε ως σφάλμα της γραμματείας ήταν οι διαβεβαιώσεις των υπαλλήλων της διανομής συγγραμμάτων, αφού η λίστες των συγγραμμάτων δίνονται από την γραμματεία σε αυτούς.

Εμείς δεν επιθυμούμε να αναλάβουμε το ρόλο του μεσάζοντα ή να δημιουργήσουμε διαμάχες μεταξύ των ατόμων του προσωπικού του. Αντίθετα προσπαθούμε να αναδείξουμε τα προβλήματα των γραφειοκρατικών διαδικασιών που υπάρχουν στο Πανεπιστήμιο και να προτείνουμε λύσεις που θεωρούμε εφικτές, ώστε οι διαδικασίες αυτές να γίνονται γρηγορότερα και αποτελεσματικότερα.

Σε αυτό το σημείο θέλουμε να πούμε πως δεν θα δημοσιεύουμε όσα μας λέγονται προφορικά από τον οποιονδήποτε με σκοπό να επιρρίψει τις ευθύνες για κάποιο πρόβλημα σε κάποιον άλλον. Αντιθέτως είμαστε διατεθειμένοι να δημοσιεύσουμε στο blog κάθε επίσημο έγγραφο που θα απαντά ή θα διευκρινίζει κάτι στην όποια δημοσίευσή μας.

Το ζήτημα επέκτασης του ωραρίου είναι ένα πρόβλημα που δεν μπορεί να επιλυθεί από το προσωπικό της γραμματείας, αλλά από την γενική διεύθυνση του Πανεπιστημίου με την οποία θα προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε. Άποψη του προσωπικού παρόλα αυτά είναι πως δεν μπορούν να εξυπηρετούν το κοινό καθημερινά γιατί είναι πολλές οι ώρες. Εκεί διαφωνούμε και θα επιδιώξουμε το αντίθετο - λειτουργία σε καθημερινή βάση.

Να γνωρίζετε επίσης ότι το επίσημο ωράριο λειτουργίας για το κοινό είναι Δευτέρα -Τετάρτη - Παρασκευή 11:30 - 14:00. Αν παρατηρήσετε παρατυπίες στο ωράριο, παρακαλείστε να αποστείλετε επώνυμο e-mail στην διεύθυνση επικοινωνίας της ομάδας του blog μας περιγράφοντας το συγκεκριμένο συμβάν. Το προσωπικό υποστηρίζει πως δεν λειτουργεί σε αυτό το διάστημα κατόπιν εντολής από τη διοίκηση αλλά υποθέτουμε πως τέτοιες εντολές έρχονται μόνο σε λίγες περιπτώσεις (π.χ. παραμονή εθνικής επετείου κλπ).

Για το θέμα του πάσο μας είπαν ότι θεωρούν πως η διαδικασία δεν είναι αργή και πως μετά από δύο μήνες τα διανέμουν και τις τρεις μέρες τις εβδομάδας. Αυτό είναι ένα ακόμη σημείο στο οποίο διαφωνήσαμε και πρέπει να αναφερθεί στην κεντρική διοίκηση.

Τέλος, μας είπαν πως δεν πρέπει εμείς οι φοιτητές να πηγαίνουμε στην γραμματεία πέραν του επίσημου ωραρίου γιατί το προσωπικό δεν έχει καμία υποχρέωση να μας εξυπηρετήσει.

1 σχόλιο:

  1. Μπράβο στα παιδιά που μας εκπροσωπούν.
    Οι πρωτοετείς μαζί σας!

    Δράση τώρα για ένα καλύτερο πανεπιστήμιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή